Wednesday, 30 November 2011

ohh .. aku bahagia :))

ASSALAMUALAIKUM .. hey2 . ad storik baru na kongsi .. :) law na taw teruskan baca . kalau follow lebih baek .huhu


.as AKU sendiri sedar .aku memang suka engat tarikh2 special bagi aku (walau un bg ampa yg laen tak) but ..mine is mine okey .! so ..dont kalot2 na ktuk , t xpasal je dapat dosa FREE :D
sudah2 .. ap bende la yang aku melalut nie kan . nahh ,nie lagi tarikh yang aku suka . 26.11.11 .. tarikh ap nie..nie na share ngan korunk a nie . (panjang la plak mukadimah aku)


cantek tak tarikh tu ? xla cantek mna un kan . but tarikh tu sangat berharga bagi aku ..ukey2 ..na mla stori la nie.. tarikh nie the ferst time aku hang out dgn hubby aku .uke fine , jangan labelkan aku "perak"ataw dalam bhasa sopannye dungu ."perak tu bahasa owg penang .(klu xphm tu pandai2 cari tp jgn cari lam kmus .aku jamin xkn ad) ..


uke fine .. aq tak nafikan ..mesti ssetengah owg pkir yg aku nie,"alahai minah nie,kuaq nan balak un na syok sgt". aku sedar tu benda besa ,sampaikan sstengah tu da jadek rutin kowt setiap miggu dating nan balak , but not for me ,, yea3 .. mmang kami ssah na kuaq dua . tmbah2 sejak dy pindah .perggh ..(automatiklah diikhtiraf sbgai hbungan jarak jauh) hehee..


that why ..setiap detik ..setiap masa yang kami lalui ..aku xkan sia2 kannyer .. hihik .. uke ,aku mengaku ,sometimes aku tengok kaple ka ann .. aku cakap sorang2 "wahh, bez la depa , ad kple tlog teman shopping" but ..aku sedar situasi aku skunk .. laen orang ..laen maslahnyer .. :) ta kisah lah .. klu x kuaq nan balak .xbhgia ke .. wajib ehh  law kple je msti kuaq berdua .. huhuk .tpi bub 26.11.11 ...aku dpt jwpan why girl suka kuaq nan blak diorang .hahaa .. 


ape ape un ..aku sayangs hubby aku ,kau ada ??! huhu bubye deer .. oppss dearr .<3





No comments:

Post a Comment