Sunday, 18 December 2011

aku gementar tapi aku redha :)

DALAM tahun niey ... situasi aku lebih kurang mcam gmbaq kt bawah nie lha .. aku wakilkan gmbar jek k ?? harAp korunk pham :)) .. tgal beberapa hari jek lg ..result keputusan PMR bkal kuaq .. wahh ,tayah tny a..memang DUP DAP jgk a jntug aku brgerak nie..huhu .

AWAL TAHUN ..- okey2 , masa nie aku still xsedar yang aku bkal hdpi exam yg kdua pentig SPM .. so ,,keje aku dalam kelas ,, maen lha !! ^^ -


TENGAH TAHUN .. - aku tengok ujian UP aku terok .. sudah sekian lamanya .. baru aku sedar dan nak exam .!!! -


 AKHIRNYA .! - aku brtugkus-lumus mnimba ilmu dalam kelas .(xda maen2 dah,xda kejar2 dh lm kls) ,nmpk sgt aku budak nakal ..>,< -


MASUK DEWAN ... - orang tua aku cakap masuk dewan mulakan dengan kaki kanan :) ,,aku mulakan dengan bismillah dan jwb dengan tenang(ad cuak cket) >,< -


FREEDOM ! - hooraayy ... memang tak sah klau xdengar bunyi mercun ..tepung jugak laris hari tu ..bkn utk dibuad cekodok ,tpi utk bling kt memb :) tpi sdeyh.. aku merdeka lewat sehari coz amek bhs. arab ..T_T -


SAAT YG DITUNGGU .. - bukan ditunggu...digeruni suma bdk yg amek PMR la.. sma pantas berlalu..hanya beberapa hari lg jek .. suma perasaan aku rasa .. takot,gementar,pasrah,risau,redha,cuak ..ahh .suma lha . -


DOA KU .. - aku harap sgt ..dlm kputusan yg cmerlang .. klu tak un .. kptusan yg bule megembirakan owg tua aku .. ^.^ ..hrap2 ,, mcm kat bwah a  -


THE END .. ha ah.. lepas jek aku dapat result .. mka abeh la khidupan aku sebagai budak 15 tahun ..then .. dengan azam baru .. aku akan lebih brusaha and tamao maen lari2 dah dlam kelas :D ..

No comments:

Post a Comment