Sunday, 11 December 2011

y must cHange?

HALO . lama x post baru kan .. HOHO . uke2 ..ASSALAMUALAIKUM .! huhu .. okey2 .. suma orang ad kawan kan ? dalam banyak2 kawan ,, mesti ad yg pling kita rapat kan .?? sama la mcam aku .. (xtnya aku pon) hikhik .. ukey fine ... :( .. korunk mest sayangs kawan msig2 kan .. aku un cam tu jgak .. klau bule ,, aku na kwan sampai mati ... kawan dunia akhirat .. suma orang na mcam tu :) okey.. mesti korunk ta paham ap benda la yang aq melalut nie .hikhik .. hidup nie .. macam roda (amek dari buku ) ,sekejap kita kat atas ,sekejap kita kat bwah kan .. HOHO . orang cakap btulkan yang salah ..tmbahkan yang brkurangan .. perbaiki dri dari pengalaman .. tapi kan .. kalau da baek tu ..mesti la kna kkalkan .:) macam kawan2 .. kalau da serasi bersama .., knapa mesti rosakkan hbungan itu padahal ..ianya hal yang baek :) kalau bruk , tgungjwb kita na prbetulkan .: ) ntah la .. aku hrap sangat kwan2 aku macam dlue :) 

No comments:

Post a Comment