Wednesday, 27 June 2012

get well soon , my smurf

Assalamulaikum ,, 



sayang , kelip-2 mata ,tup tup dah seminggu lebih tak contact ngn hang langsung ,, dlue aku engat hang tinggalkan aku .. dah lupakan aku .. tapi , aku selalu salahkan diri aku coz telalu ego .. mfkan aku sayang ..

pda hari ke-4 hang tgalkan aku .. aku dapat 1 mesej dri hang .. mesej brgambar ,, Ya Allah ! hepi nya .!! tpi bukan hang yg hantaq .. tpi abg hang .. dy ckap , HAZIM  yg swoh anx at aku ,, aku bukak lha , nah , BAHAGIA ..


so selama nie aku engat hang tgalkan aku tu tak betul kan ?? hang sayangkan aku kan .. bhgia wehh , tpi disebalik berita baek tu .. abg hang gtaw hang sked skunk , dah smggu at hos , pnykit hang mkin terok .. aku wsau hang taw dak .. aku nges pueh-2 aty aku .. aku nyesal xbule g melawat hang , tengok keadaan hang ..hang duk jauh .. aku hanya mmpu brdoa ja .. mfkan aku taw sayang ..


 selepas kejadian tuu , aku tak ptuih-2 doakan hang .. sumpah aku tak penah syang orang mcm aku sayang hang selaen parents aku .. aku nak hang sembuh .. aku nak keadaan kita cm dlue .. aku nak tengok hang senyum depan aku .. aku nak memori kita cam dlue ..aku trpkiaq .. hang SPM taon nie , but hang selalu miss kelas sebub pnykit hang .. rsau msa depan hang .. sobb...sobb


lepas ja dari tuu , aku lgsung xdpt khbar pa tntang hang sampai sekarang .. mcam-2 benda aku na share nan hang .. aku dapat gji prtama aku ,, nk sangat aku guna dengan hang .. wlu un tak byk mna .. aku usaha sndri ^_^ aku nak taw prkembangan hang .. aku windu hang taw dak sayang !~



No comments:

Post a Comment